بازاریابی برای احمق ها

روند مناسب آموزش بازاریابی

بازاریابی برای احمق ها

روند مناسب آموزش بازاریابی

در این وبلاگ، متدهای جدید بازاریابی به علاقه مندان ارائه می شود

طبقه بندی موضوعی

راه اندازی آژانس دیجیتال مارکتینگ

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۲۰ ب.ظ

یک آژانس بازاریابی مجموعه ای شبیه به آژانس تبلیغات است که در آن به شرکت های مختلف کمک می شود تا تبلیغات خود را منتشر کنند. البته بازاریابی فراتر از تبلیغات و پروموشن هاست. زمانی که قصد راه اندازی یک آژانس بازاریابی دارید، باید به نکات کلیدی بازاریابی شامل توسعه محصول، قیمت گذاری و راهنمایی قرار گیری این محصولات در فروشگاه‌های مختلف فکر کنید.

نکات راه اندازی آژانس بازاریابی

  1. هر کدام از بخش های آژانس‌تان را درگیر یکی از Pهای بازاریابی (آمیخته بازاریابی شامل قیمت، محصول، مکان و پروموت) برای مشتری بکنید. همچنین بخش های جداگانه ای برای قیمت گذاری، پخش، توسعه محصول و تبلیغات داشته باشید.
  2. افراد با استعدادی را برای مدیریت بخش های مختلف آژانس بازاریابی به عنوان مدیر پروژه یا مدیر واحد استخدام کنید. به صورت هفتگی برنامه ریزی کنید و آن‌ها را ملاقات کنید تا تمامی بروزرسانی های لازم انجام شود. افراد واحدهای مختلف را درگیر یادگیری درباره موضوعات مهم مانند تحقیقات بازار، بودجه بندی پروژه و مدیریت پروژه کنید.
  3. ارتباطات سیال را بین واحدهای مختلف بازاریابی تسهیل کنید. شاید شما مشتریانی داشته باشید که فقط به دنبال تبلیغات یا پخش آن هستند در حالی که مشتریان دیگر تمام موارد خدمات بازاریابی را می خواهند. مدیران واحدهای مختلف باید برای کمک به این مشتریان با هم همکاری کنند.
  4. یک برنامه بازاریابی استاندارد و طبقه بندی شده برای کارمندانتان آماده کنید تا بتوانند از آن برای شروع پروژه های جدید استفاده کنند. مارکتینگ پلن شامل منابع و نیازمندی های یک پروژه است که اگر به درستی آماده شود تاثیر مثبت زیادی در ادامه فعالیت خواهد داشت.
  1. آژانس بازاریابی خودتان را به عنوان اولین مشتری در نظر بگیرید. یک برند قدرتمند که توسط همه شناخته می شود بسازید. با یک برنامه بازاریابی هدفمند که تمام موارد مختلف از جمله لوگو، رنگ سازمانی، شعار و مسیر راه در آن باشد می توانید به این هدف برسید. شرکت‌تان را در صنعت بازاریابی و تبلیغات معرفی کنید. از همین مدل به صورت بهینه تر برای مشتریان آینده خود استفاده کنید.
  2. یک روش مداوم برای شروع و تکمیل نیازمندی های مشتری ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اگر آژانس بازاریابی آنلاین دارید ، روند جمع آوری اطلاعات از مشتری بصورت آنلاین یا از طریق تلفن است. همچنین پروپوزال را از طریق ایمیل ارسال و به روز رسانی کنید. اگر شما یک آژانس کمی قدیمی تر هستید، پروپوزال را به صورت کاغذی برای مشتری بفرستید و در این موارد مشتری بیشتر علاقه مند است تا به صورت حضوری درمورد نیازمندی های خود صحبت کند.
  3. تمامی هزینه هایی که برای ارائه خدمات انجام می دهید را کنترل کنید. در صورتی که با شرکت های دیگر کار می کنید، حتماً فاکتور آن ها را دریافت کنید. یک حسابدار استخدام کنید تا تمامی این موارد را برای شما مدیریت کند. در نهایت با این کار متوجه میزان هزینه های انجام شده برای پروژه تان می شوید.

منبع: آژانس بازاریابی (http://www.servicemarketing3d.com/)

  • شایان برهمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی